...

Tuesday, June 15, 2010

World Is Awesome..But My Life Is SUCK..

hey..hmmm..
bulan ni mmg mnyiksakan..
xder smngat lgsung..
mngalami stress yg melampau..
always give up..!

haizz.....
what a world..
life suck without FAMILY n FREINDS rite..?
bulan ni saje da byk msalah aku alami..
1st..
kete bpak aku ilang..
merata g cari..ksian bpak aku 2..
hari2 runsing je dokk umah..
sume tmpat aku da carikan..
tp xjmpa gakk..myb xder rezeki kott..
2nd..
i lost my best friends..
its just misunderstanding..
salah aku..
always think negative.
what a jerkk......
hmm..but im really2 sorry..
im stressed up..
saya mnta maaf..
saya rase bdoh sgt..bodoh yg teramat-amat sgt sbb xreti nk hargai persahabatan kite..
maaf...saya bodoh..
saya xpandai nk menilai awak..
saya pon xtau nape saya wat mcm tu..
hanya mementingkan diri sendiri..
xpikir perasaan org lain..
disebabkan kebodohan saya sndiri saya da meretakkan our friendship..
im jerk..!
aku pon xtay knapa aku bole fkir mcm tu..
skrg..mnyesal pon xde gne..
saya mmpu ucap maaf..
sume da berakahir dgan kebodohan aku ni..
MAAF..............
saya lbih rela disakiti dari mnyakitkan awak..
thanks sbb jd kawan saya..
u r the best..!
3rd..
16 June 2010..(Rabu)..
aku last bekerja..
sbb..?
cmpny aku xmmpu da..project byk xjalan..
sbb bos aku ad commitment lain..
paperwork da siap byk..tp dier yg xrunning..
mgsa..aku...
kne r brenti..bukan dipecat ok..!
pasni freelaunch je ngan dier..
klau ad project t aku ad r..
so cari kje lain..haizzz..
life...

anyway..life must go on rite..?
but sometimes aku rase aku xmampu nk truskan..
 aku da mnyerah..
aku rase aku xmampu lg nk truskan hidup aku skrg ni..
xder sape lg aku nk mngadu..
da xder tmpat lg aku nk luahkan..

i should rest 4 a while.....
for thinking of my life..
my friendship wit my best friends..
haiizz...........
aku xtau r nape aku ni..!


No comments: