...

Saturday, June 12, 2010

WORLD CUP 2010..!!

yeah..!
world cup 2010 yg dinanti-nantikan..!!
hahaha..
sgt xsabar mnuggu WORLD CUP pda thun ni..
ad byk sbb..
nk tgok sape mnang..
nk gado2 pasal sape menang..
gado team mne kuat..
BOLE DTG KEJE LMBAT..
hehehe..
I LOVE WORLD CUP..!!!!

ok2..utk kali ni nye world cup aku nk sokong SPAIN,ARGENTINA,ENGLAND & of cos PORTUGAL..!
hahaha..last world cup portugal sgt lah menghampakan saya..
so saya lebih confident SPAIN akan dpat trofi emas 2..! hahaha..
disamping itu juga,ENGLAND bole tahan gakk..mcm2 dorg plan nk mnang..
hmmm..xkesah r..
hope dari 4 team yg aku minat ni bole menang..HAHAHA..
klau bole nk sume menang.. xD

hell yeahh!
saya suda demam bola..haahaha..
saya bernama fahmi ingin meminta maaf kerana saya berkemungkinan besar akan dtg lmbat ke ofis
sepanjang WORLD CUP 2010 berlangsung..HAHAHA..
sorry..!! =P


2 comments:

Anonymous said...

H.O.L.L.A.N.D =)

ter-fahmi.blogspot.com said...

hahaha..holland kah..? gudluck then.. =D