...

Tuesday, June 8, 2010

MATI aar ko wahai PENCURI..!

arrrggghhh......!!!!!
tension+stress..!! 
asyikk bnda buruk jer jd..! xper2..redha..itu sume ujian dari NYA..
arini kete bpakk aku ilang..! pkol 900 a.m td prasan..!
sgt2 CIBAI org itu..
dpat aku tnam ko hdup2..!! SERIUS!!!
ok2..relax2..chill..ngeeee..
xleh belahh..! 
ko nk curi pon kete len r..apsal kete bapak aku lakk kne..!
mmg silap org r..! adoyaii..
pagi td smasa aku sdg bersiap kacak2 utk g kerja ttbe dpt bad news from my abah..
"kete abah ilang" katanye..
ilang mse nk antar makk aku g kje lakk 2..
bangsattt.......!!!!!
(maaf diatas tutur bicara saya yg kasar didalm blog kali ini..mohon maaf dipinta)
aku baru nk kacakk2 trus cancel..g r cari japp area2 umah aku..
pelik! park dkt2 ngan bustand..
da r bustand 2 rmai org ari2..cmner lakk dier smpat rembat..??
ilmu apakah..?? 
grrrrr!!
arini aku sgt panas baran!!
makk aku pon xjd g kje..abg aku yg 3rd bru je balek xtdo lg pon g join cari..
ditambah lak ngan abg aku no 4 yg blom sempat dduk kt krusi ofis dier trus patah balekk umah..
(means baru smpai ofis..bhasa saya sgt memeningkan diatas sbb2 tertentu..harap maklum)

sume bnda tergendala arini disebabkan ad SYAITAN bertopengkan MANUSIA curi kete bpakk aku..
aku g kje pon lmbat..pkol 2p.m yaa saya dtg ofis..huhuhu..
mak aku bersama jiran sbelah bercerita..hahaha..ahli mesyuarat pintu lorh..lalalalala~~
(sorry mak!) =P
pastu jiran aku call 'Wak' yg berada di Perak..
'Wak' 2 ckap makhlukk 2 da smpai area2 kajang..
WAKKLUUU....bru jer ilang..igt dier rembat FERRARI ke..adoyaiii..
pas berjam-jam aku tggu, aku pon grak g ofis dgan pnas bran & mata melilau cari kete bapak aku..
huhuhu..
serius..matii ko klau aku jmp..!!
smpai ofis jer abg jeff(boss saya yaa) dier pon tnye mcm2 kt aku..
mcm polis lakk ko yaa..hehehe..
pas da tau sume cite dier roger lakk mmber2 dier..
erkk..xpe r..atleast dier menolong..huu..
pastu ptg 2 g jmp mmber aku lakk..DANIAL..
lg tmbah..dier ckap dier da calling sume mmber2..
nk mntak detail lakk..bg je r..huhu..
lom tmbah mmber2 abg2 aku..
pastu abahku g report polis lg..
mmg COMFIRM mamat 2 mati..!!
1MALAYSIA cari ko tau x..??!!!!!
papehal aku nk pam dlu muke dier smpai puas yaa..aku da cop dlu..!
hehexx..
ptg 2 lakk mak n abahku g beranang(btulkah ejaan ku??) =P
g jmp ustaz mne tah..
ustaz 2 pon ckap dier bwak area kajang..pasti mak citer ustaz 2 nmpak pngedar proton n traffic light..
aku tau dimanakah..!
myb kt Plaza Phoenix..sbb dkt ngan Kajang..pstu situ ad pengedar proton..
traffic light pon ad..
pastu makk tmbah lg..ustaz 2 ckap org itu ehh xbaikk pggil org..
kite pggil dier penyangak k..? hehehe..
penyagak 2 ltak dlam banggunan..xtau lakk banggunan ape oh..ditambah lg oleh ustaz 2 yg penyangak 2 melayu..adoyaiii..sgt memalukan bgsa..!!!! =.=
hmm..xper2..diharapkan sume kawan2 ku n family ku serta aku dpat jmp balekk kete 2..
aminnn........
wish me luckk okeh..??
klau jmp org 2 kite lanyakk smpai lumatt ok..?
peace yaw~~
(hahaxx)


F*** OFF U DUDE!!!!


p/s :- thnks 2 all my friends,best friends,best+best friends n who was just b my friends(HAHAHA)
yg sgt prihatin masalah saya..
sgt2 beruntung mndapat kenalan sperti anda sume..! I LOVE YOU ALL...!!!
(^_^)
(actually im try 2 be nice..padahal dlm ati sgt2 membara..)
**mood saya semasa tulis blog ini sgt r marah n sedih diatas ape yg terjadi terhadap ABAH saya..
mohon maaf dipinta sekali lg diatas tutur bicara saya yg biadap..terima kasih..

1 comment:

sheena said...

sabar taw fahmi!