...

Sunday, June 6, 2010

Gaji Oh Gaji

6 JUNE 2010..
sume org yg kje da dpt gaji..
aku jer blom lg..hampeh..!!
last month byar lmbat gakk..
xkan bulan ni nk byar tgah bulan kott..!
sengal tol..
aku da kering ni..
org len awal bulan tolakk hutang..
aku bertambah-tmbah lakk hutang..
sengkek giler..!!!!!
adoyaiii..
jgan ckap ko xder duit nk byar aku da r kan..
ko tggu r aku job brg2 ko kt ofis 2 t..hahaha..

haiz.......biler r gaji aku nk masuk..
mcm2 aku nk wat..byar 2..byar nii..
pastu ad reunion lg ahad t..adessss........
hope kuar r mggu ni..xkuar gakk mmg terpakse r gne cara yg terhormat utk mntak gaji..
sgt kurg adab byar aku lmbat..!
mase aku xstart kje bkan men lg janji mcm2..
adehhh..melayu2..
klau ad 10 melayu mcm dier jahanam r dnia..
adooyaii..

peace yaw..!

2 comments:

sheena said...

sabar k.
nnt dpt la k.
sabar dlu k..

ter-fahmi.blogspot.com said...

tgah sabar r ni..klau x sabar da lme mngamuk..hahahha