...

Wednesday, February 3, 2010

Tension vs Stress

hye..
bulan februari..
bulan yg dtg dgan pelbagai ujian n cubaan..
tension n stress aku..
dgan pemergian seorg kwan baik aku yg msih terasa..
dtg lak ngan kje yg melambak-lambak..
++ lg ngan msalah kt umah aku niy..
pergh...!
tension siak..!!!!!
tp aku kne byk bersabar..
org ckap klau nk bina hdup baru kne byk bersabar..
so SABAR........
hmm..bulan niy aku kne tingkatkan usaha aku dlam pkrjaan aku..
kne rushing skit..
coz projek bsar blan 3 niy..
byk lg bnda xsettle..tkanan......
btol org ckap..
"HIDUP TAK SELALU INDAH"
sumtimes jtuh..sumtimes bgun..
tp da nk sbulan aku jatuh..jtuh terduduk da niy..
bole gila aku klau tmbah lg sebulan..hee..
nsib baik aku msih ad kwan baik aku SHEENA..
she always support me..thnks 2 SHEENA..
sheena byk tlong..
die je r jd tmpat ngadu aku skrg slpas pemergian kwan baik aku ZHARFAN..
papepon ktorg ttap rindu ko ALONG..
msih berat hati aku nk trima pmergian arwah..
tp sheena said u must accept it..
myb mkan ari gak nk trima..
xpon mggu..or bulan..or tahun..
tp yg hidup kne truskan..
aku leh ilangkan rse rindu aku kt arwah mse aku bz kje..
hmm..xsbar nk cuti..haha..baru kje nk cuti..
xsabar menanti march..hee..
insyaallah..
byk bnd menarik berlaku blan march ni..
slah 1 nye birthday aku..hahaha..
ape lak adiah aku dpat thun ni..
dlu my ex bg adiah byk2..smpan lg wooo..wlaupon da xbersama..
wahh!! ahaha..
taun ni nye birthday present ingat nk kete coopers r..
haha..spe r nk bg..huu..
k r..
nk tggu march lak..
februari ni kne sbar..pasni ad byk msalah akn aku ngadap..
so SABAR....hee..
daa.....
=)

p/s : luv n miss u sheena.....!!!!!!!!! xD

xx