...

Sunday, January 31, 2010

Perginya Seseorang Bernama SAHABAT...................

Hye..
ariniy merupakan ari tersedih aku yg ke-2..
coz seorang kwan baik aku telah pergi tggalkan family & kawan2 utk slama-lamanya..
MUHAMMAD ZHARFAN B HAMDAN
1 Januari 1990 - 29 Januari 2010
anak 1st dari 2 org adik bradik..
nme panggilan Along,zharfan,zhaf..
(xtau r klau ad nme len)
study kt Politeknik Terengganu..
spatutnye arwah skrg praktikal kt AU1 slama 6bulan..
tp ALLAH lbih sygkan arwah..
baru 3mggu praktikal..
pergi slama-lamanya..
aku knal arwah since aku darjah 1..
kt Sekolah Kebangsaan Batu 3 1/2 Cheras..
da tukar nme ke Sekolah Kebangsaan Seri Cheras..
dier mrupakan kwan aku yg pertama mse aku msuk skola 2..
smpai r skrg ktorg berkawan..
mse skola menengah dier msuk high skool setapak..
then die msuk skolah menengah seri tasik..
(klau xsilap r)
mse aku jd penggangur dlu dier r slalu lpak ngan aku smpai tgah mlam.
g mne2 bersama..
walaupn g kdai..
tp skrg tinggal aku dan aju (sorg lg kwan baik aku)
ktorg slalu g mne2 bertiga..3 sekawan..skrg berdua..
mmg rase sgt2 kehilangan arwah..
mlam kjadian..
aku dpat call dari aju..mle2 xcaye..
then pas dier maki aku aku baru r aku caye..
tgah2 kje aku redah alek umah..
mlam 2 aku grak g umah dier dgan prasaan yg srabut n mcm org gile..
mmg aku xdpat trima hakikat..
kwan yg slalu teman aku lpak smasa aku menganggur..
pergi utk slama-lamanya..
pgi esk 2(30 Jan 2010) aku g blik myat kt HUKM tgok arwah..
pgi2 aku ngan aju da smpai.
antara kwan dier yg dpat tgok jnazah arwah hnye aku n aju je..
yg len xsempat da..pastu dorg da wat bedah siasat..
so da xleh tgok r..
saat2 mlihat jnazah, aku n aju xdpat kawal prasaan..
tgok sorg kwan baik yg slalu lpak bersama trbujur kt dlam peti myat..
xsmpai 5mnit aku n aju dlam blik myat 2..
ktorg trus kuar..xsanggup tgok arwah..
gugurnya air mata seorg lelaki bila pemergian seorg shabat yg xdi sangka akan pergi tggalkan kita..
hiba,sebak n mcm2 prasaan aku rase..
xdpat trima knyataan..
pas kne nasihat, aku rse aku leh trima pemergian arwah..
smoga roh arwah dicucuri rahmat......
ktorg ttap ingat ko..
aku xkan lupekan ko smpai biler2..
papepon kte yg masih hdup msti truskan hdup..
AL-FATIHAH untuk arwah..
AL_FATIHAH...........
niy gmbar2 arwah ngan aku n aju..
WE'LL MISS YOU ALONG....
(T_T)


p/s : sheena said "be strong fahmi..doakan utk dier.."
yup..
i'll try 2 b strong..but i'll nver ever 4get u along..
thnks 2 sheena..