...

Friday, February 5, 2010

Seminggu Pemergian Muhammad Zharfan

Seminggu aku da kehilangan ko..
terasa masa berlalu bgitu pantas..
dlam smggu 2 r aku rse dri aku kekosongan..
kosong..
terasa tersangat kosong..
mcm aku xder dlam diri aku..
ttbe aku tersedar utk 2lis blog ni..
smggu pmergian seorg shabat baik wat diri aku melayang2..
berat hati aku nk terima pemergian ko..
tkanan menghantui diri aku slama semggu..
air mata seorg lelaki jtuh bila terkenangkan ko..
knp aku msih berat nk trima pemergian ko..
myb we spend a lot of time 2gether..
aku rse ilang pertimbangan..
hilang tmpat aku mngadu..
rse ko mcm slalu ad dgan aku..
myb aku terlampau emotional..
ksedihan hati aku hnya ALLAH je tau..
senyum n tawa aku xseceria dlu..
pemergian ko da merubah hdup aku..
msih jelas senyum ko,gelak tawa ko,suara ko dlam fkiran aku..
bile terkenangkan ko, aku mule terfikir..
ape yg kte rancang bersama kni jd knangan..
g shopping bersama gune gaji 1st..
g salon sama2..
kuar kete myvi-se..
sume 2 msih jelas dlm fkiran aku..
terasa baru smlm aku dduk lepak dgan ko.
tp....
ko tlah pun pergi tggalkan family tersyang & kwan2..
hnya yg tinggal kenangan kt aku cume sweater ko..
aku akan simpan sweater ko sbgai kngan persahabatan kite..
sunyi hdup aku tnpa ko..
smoga roh ko dicucuri rahmat..
Al-Fatihah utk MUHAMMAD ZHARFAN B HANMDAN...
luahan hati seorg kawan...
fahmi

dlam kenangan.........

sweater arwah yg aku simpan..