...

Sunday, August 29, 2010

Is It Worst?

Aku slalu citer kburukan jer kan psal kje aku ni..
teruk sgt ke kje sini..
tidakk..
tidak sume yg teruk..
ad part2 best..
yg teruk hnyalah org2 yg berada di atas dan megah dgan jwatan beliau..
dgan erti lain..mnyalah guna kan jwatan mereka..
HAHA..

antara perkara2 yg best..
SHAM yg dlunye senior aku time skola yg seorg pendiam ttbe berubah kaki bahan..
haha..ni gara2 melayan customer yg merapu2..
yg bykk kerenah..
bykk perangai ktorg jmpa..
dier ske bahan wanita NIGER = Negro = Wanita Hitam..
tah ape dier bnci sgt ngan dorg aku pon kurg pasti..
pantang sama skali klau diorg msuk nk beli brang..
msti digelak2 kann..
pastu bab2 menular time berbuka ngan sahur dier mmg no1..
slalu nye ngan aku r..
HAHA..
ktorg msti ke kfc or mcd..
diberi mase 1jam..tp ktorg bantai smpai 2jam..
HAHAHA..

RAM plak mamat Nepal lg 1 yg xberapa pndai bhasa M'sia..
tp dier pham n tau r ckap..
cume berterabur..
Staff pling senior kt area ktorg..
tp hampeh..
taste nk amoii je..n BESAR2..!
HAHA..
ayat2 yg slalu dier sbut..
"bodohlah kau ni"
"mau mati kaa?"
HAHA..
yg negative je r dier slalu ckap..
klau ad mamat2 negro yg bermasalah ktorg msti pass kt dier..
sbb akan mnjadi 1 hiburan bg ktorg..
dier ni grang skit ngan mamat2 negro..HAHA..
silap2 dimaki nye dlam bahasa English..
ad 1 mlam aritu..
ad sorg customer ni nk tukar duit..RM50..
ktorg mmg xder tukar..
then customer 2 g bli brang RM1.30 jer..
then si RAM nepal msuk air ni mlas nk lyan..
dier bg sume duit yg ad dlam cashier 2..
HAHA..
sume mata wang M'sia customer 2 dpat..
dari 5c smpai RM10 yg ad sekeping jer..
so kire r bape syiling n duit RM1 yg customer 2 dpat..HAHAHAHA..

TAUFIQ mamat yg bajet Beckham..HAHA..
katanya customer rmai puji ckap dier nye muke ad mcm Mr.Beckham..
dier ni sme level ngan aku gakk..Management Trainee..
tp mlas wat kje..sume pas kt staff n aku..hahaha..
mamat yg slalu main2 kan customer dier laa..
pantang nmpak awek..
mmg dier ayat..xmanis n romantik lngsung..!
memalukan ad r..HAHA..
aku yg berdiri sblah dier pon kne tempias kdang2..
so dier slalu ktorg tinggalkan sorg2 kt cashier..tkot dpat malu..
HAHA..
bab2 perasan n beragan dier no1..
bg r topik ape2..then dier akan berangan..
ni bulan puasa lg r..
bajet Akhil Hayy lakk dier..
mnyayi+ceramah..
abes sume dier ceramah..
puase ad gakk tinggal..HAHA..

ad lg sorg staff..yg NEPAL gile 2..HAHA..
dier xperlu r citer..
t mngutuk je..haha..

bykk lg kenangan ktorg..
t bosan lak sape yg bace ni..
(klau ad org bace..HAHAHA)
xD


No comments: