...

Sunday, July 11, 2010

Urut Or Seksa..???

yeah..!! buat kali kedua dlam hdup aku..!
aku mngurut..hahaha..
da tua2 ni sakit pinggang+sendi lakk oh..hee..
so ngadu kat mak saya..yeay! hahaha..
so mak aku pon g r pggil m.cik ni yg diberi gelaran MAK CIK SITI..
sabtu lpas dier dtg umah..b4 dier urut aku dier urut akak ipar aku yg baru pas pantang..
huu..
tggu turn..sgt mendebarkan..! haha..
da smpai turn aku dier sruh aku pkai kainn lakk..
hush2..! perlu ker..??
ngeeeee..
kakak ipar aku pon mendajal aku dgn bg kain batikk dier...hahahaha..
ciss..hampehh tol..sume dlam umah 2 gelakkan aku..
berkemban r aku..gagagaga..
so dier tnye aku sakit mner..
aku ckap r sume sendi2+pinggang aku sakit..
huu..
pastu dier sruh meniarap..
perghh!!! pedihh siakk...!!!
aku sruh dier stop jap..da knapa pedihh sgt mngurut ni..
last2 aku tgok dier pkai syiling 50c..!!!!
xgune tol..haha..ptot r sakit..berbirat bdan aku..
grrrrr!!!!
mak aku lakk leh gelak2..pedihh lakk..
yg abg aku sbok dok geletek kaki aku..
ngeeeeee..xper2..tggu r korg..!
hee..pas urut blakang dier urut dpan lakk..hush! jgan pkir kotor yaa..
hehehehe...
dier leh gne syiling 50c 2 yg besar gajah urut aku..sakit..!
pastu dier leh lakk cmmnt bdan aku..dier ckap aku kurus..
wuuu..
xder daging..tulang jer..hahaha..hampeh tol m.cik urut ni..
urut jer r diam2..leh lak membebel..hahahaha..
nk tgokk x hasil mngurut ngan dier mnggunakan SYILING 50SEN 2..??
nahh!! ambikk ko!!



haha..mak aku ckap PADAN MUKE..
ad lakk..sakit woo..! ngeeee
tobat xnk ngurut ngan dier..
klau nk urut mner2 kne tnye dlu kaedah ape dier gne..hahahaha..
buruk badan saya..!!

hampeh..!


2 comments:

sheena said...

ha, urut gne duit 50sen. cmne tu??

ter-fahmi.blogspot.com said...

cmtu r..cantik kan corakk di badan ku..hahahaha