...

Friday, July 9, 2010

JULY make me FLY..

hahaha..merepekk jer oh.. ;P
baru bulan july..haiz..mcm2 da berlaku..
my son fruit da sebulan usianyaa..
tp mcm 3bulan..hee..besarrr punyeee!!!
hahaha..
pastu da start kjer baru..LAGII..hee..da bape kjer tah..ngeeeee..
cikgu aku ckap "susah2 dahulu senang2 kemudian"..
jauhh kott tmpat kjer aku ni..adehhh..da r dmam lg ni..
tp bosan lakk dok umah..grrr..!
nk gakk dtg kjer..
tp kne halau lakk..hahaha..kuajaq..!
aku bosan diorg xtau lakk..haizz..
kedegilan aku mmg tiada tandingan..hahaa..

arini my son fruit dtg..weeee..!!
dier bermalam kt umahh aku lakk..
tp kjap jer..sbb environment umah aku ni sgt2 r bsing..
smnggu b4 dier dtg 2 aku da kmas2 umah sume..
ank buah 1st kott..
makk aku lakk sbukk nk mngecat..adehh..
sape lakk nk cat nye nek roos ooiii..
jwapannye AKU..
aku sorg jer mngecat..pro kan..? hahaha..
hsilnye..? HAHAHAHA..xnk r bgtau.. ;P

ok2..smbung citer AMIR NASRUL HAQ dtg umahh lakk..
so mcm biase r..rmai org kerumun dier..arini sume adik bradikk aku ad umah..
sgt2 menakkjubkan..! haha..
abg aku 2nd(angah) dier xpenah tgokk ank buah dier 2..
sbb dier slalu kjer outstation..
so arini dier sgt teruja..
makk aku lakk sruh dier pgang amir..
n then amir melepas 1 tembakan berwarna putih susu..
mmg susu pon..HAHAHAHA..!! 1st time pegang da kne muntahh..
hahahaha..pastu amir lehh lakk wat muke evil dier..hahah..mau tongang terbalikk aku gelakk..
tp aku dilarangkan utk rpat ngan amir..sbb aku demam..adehhh...
kne r kuarintin japp..
amir pon baru jer baikk dmam..huhu..
okeh2..
jom tgokk pic amir..hee..

hee..amir pkai bedakk sjukk..tp xsmpai 15 minit..

amir tgah mngamukk...tp still lg nk snap gmbar dier.haha..

haha..I LIKE..!! 
rmbut pacak..!!

ok2..nk g jga amir lakk..hee..shift malm aku jga..
hahaha..


peace yaw..!
^_^

2 comments:

Arisha Maya said...

cute..!! feel like want 2 hug him..

ter-fahmi.blogspot.com said...

hahaha..thanks yaw..!