...

Sunday, May 23, 2010

Perjumpaan Kembali..!

hye..! Ari sabtu lpas (22 May 2010) perjumpaan kmbali rkan2 SMKC aku kt downtown..
hahaha..xder tmpat len..!
sje wat situ..
bg aku tmpat 2 mmg bermakne sbb kt situ tmpat aku 1st jmp kwan2 skola aku..
tmpt ktorg lpak mse skola, tmpat aku kne baling tepung kasar ngan telur(aku igt lagi spe mastermind!!)
n tmpat 2 gakk ktorg last jmpa pas abes SPM..huu..
after 4 years ktorg xjmp kt tmpat 2 larh tmpatnye perjumpaan kite..
wahahaha..!! (aku merepek!!)
okeh2..mastermind perjumpaan kali ni AKU lah..hahahaha...!
xrmai sgt yg dtg..
yg dtg Matt,Izmer,Fuzzsxe,Ayie,Khaidir,Husin,Hafifi,Amirul,Sunny,Zaid &
Nizam(kjap je sbb nk kne g amekk awek dier)..
yg len Aus, Achoi, Kacang, Pablo & Alan xdtg sbb dorg SANGAI..!!
siott tol..! jgan smpai aku jmp korg..! hahaha..
gurls..?? adesss..xdijemput r..sbb ktorg wat malam..
so xsesuai..mak aku ckap ank dara xbaik kuar malam..hahaha..
sory gurls..
mlm 2 jnji pkol 10p.m..aku org 1st smpai..sume smpai pkol 10.30p.m..
biase r..jnji melayu...nsib baik aku xbelah..hee..
pas sorg2 dtg..mcm prempuan..!
da2..lupe kan sume 2..aku maafkan korg..hahaha..
(actually dorg nk kne kan aku sbb aku cancel last week nye) hahaha..!
1st ktorg menunggu dan jmp kt food court downtown..
menunggu Aus yg poyo2 nk dtg pastu cancel last2 minit smpai pkol 12..!
sengall..!!
pastu dorg ajak pekena SHISHA lakk..
bakk kate dorg shisha downtown x power..hahaa..aku 4low jer.
so ktorg gerak g Mat'am Andalus Jalan Ampang..
pergghhhh..!! TERBAIKK KOTT..!
hahaha..siap bole baring2 lagi..hehee..
walaupon xrmai..tp mmg THE BEST r mlam 2..huuu.
ok2..ni picture2 ktorg mlm 2..
MALAM BUJANG LIAR..ahahahahaha...!! xD

Downtown
Sunny & Matt

Ijam & Khaidir

Mirul & Ijam

Zaid, Fuzzsxe & ME..hee

Zaid & Khaidir

Hafifi & Husin

Mat'am Al-Andalus
Husin & Izmer

Amirul,Khaidir & Hafifi

Ayie & Matt

Ter & Ayie

Hafifi & Ayie

Amirul, Khaidir & ME...!

Husin, Hafifi & Izmer

Ayie,Matt,Fuzzsxe & Hafifi

Ter & Ayie

Khaidir & Ter (mcm GAY!!)

Ter & Ayie
(time ni ktorg da LEMAU)

yee..muke ngantok..hahaha

haha..org 1st landing dlu..!

planning ktorg nk tgok bola Inter vs Barcelona..
tp kdai Pak Arab 2 rmai org lakk..
adesss..
manusia yg pling msuk air aritu adalah HAFIFI..hahahaha..
msuk je situ dier trus membebel bhasa arab yg kitorg n dier sndiri xpham..hahaha..
tp mmg BEST+TERBAIKK mlm 2..huu..
thnks 2 u guys sbb mnghadirkan diri dlm kenduri kite mlm 2..ahahaha..
sangai..!

No comments: