...

Tuesday, May 11, 2010

B.O.S.A.N = B.O.R.I.N.G

waaaaa.....!! boring nyee arini..hmmm...
abg zef xbalek penang lg..paperwork aku da ssun da atas meja dier..hee..
sume da siap..! 2 yg bosan ni..
online jer arini..fb..fb..ms..fb..fb..blog..hee..
alarhh...ad kje pon lyan gak fb..huu..
part-time kot..hahaha..
nk balek pon xtau nk wat pe..
sume xder umah arini oh..
mak,abah ngan adik g Melaka..uruskan nnek aku nye migrasi matters..
abg aku 2nd 2 lak da grak JB pgi td..yg no 4 lak g Kelantan..
bwak charger hp aku lak 2..ngeeeee...hp da mati da..
dier balek ahad..lebam nk tggu..adesss..
tinggal aku ngan abg aku yg 3rd jer..

ni lah abg aku yg 3rd..Mohd Fadzli Ahmad..
tinggal kite berdua je r arini..hahaha.. xD

dier pon kje..da r slalu xder umah..
so aku tinggal r sorg..hmmm...
boringnye.......
dok ofis boring..dok umah boring..
aarrrggghhhh.............!!!!!!!!
lapa r..hee..
balek makan best gak..huu..mak arini msak lauk fav aku..
ayam masak merah..wow..! best2..!! i love u MAK..! hee..

biler da boring aku jd giler..hee..meh2..kte snap gmbar kt ofis..weeee....



huu..da bosan tahap giler da ni..
hmm..ngantok suda..tdo jap..pastu balek..hehehe..
cuaca pon mcm nk hujan..best2..!! xD

No comments: