...

Wednesday, April 14, 2010

My Best Friends In My Life..

hye...lme da publish..
ngee...bz sgat kje.. =P
ok2..skrg nk cite kwan baik n terbaik yg pling best dalam hdup aku yg pnah aku knal n ad skrg..
hee..
aku ad org dlam kmus hdup aku..
dorg adalah...

***Nosheena Bt Hasmudin***
***Muhammad Zharfan B Hamdan***
***Muhd Azzuwannie B Abd Aziz***

dorg r sumber inspirasi aku..hahaha..
mmber2 lain sumber inspirasi gak..
tp dorg mrupakan org terpilih yg mmberi sumber inspirasi yg lain dari lain.
hee..(baru mukadimah) xD

Nosheena Bt Hasmudin
(Sheena)

lahir 14 October 1990

Muhammad Zharfan B Hamdan
(Zhaf a.k.a Along)

lahir 01 January 1990
Meninggal Dunia 29 January 2010

Muhd Azzuwannie B Abd Aziz
(Aju)

lahir 21 April 1990

Fahmi B Ahmad
(Ter)

lahir 21 March 1990
xD

mereka2 lar yg menghantui fkiran aku mlm td..
bile digabungkan ke semua termasuk aku..
daptlah = 13410
hee..no ni aku da mule ske..
1 = birthday Zharfan bulan Januari
3 = birthday aku bulan March
4 = birthday aju bulan April
10 = birthday sheena bulan October

so dpat r hsil dri combination ktorg terhasil r nombor keramat 2..
hahaha..
tp mereka bertiga lar yg slalu menaikkan semangat aku klau smangat aku jtuh..
tp syg, kehilangan sorg dri mereka bertiga wat aku hilang pertimbangan..
xsanggup aku nk ilang slah sorg dari mereka..
so klau nmpk 13410 teringat aku kt mereka2..
i says " aku syg korg!!" xD



5 comments:

Qeel Amir said...

Ehemehemehemm, sheenasheenasheena :D

ter-fahmi.blogspot.com said...

what??? mne ad pape..she's my bff lor..

sheena said...

sayang fahmi jgk.weee

sheena said...

sayang fahmi jgk.weee

sheena said...

sayang fahmi jgk.weee