...

Thursday, April 1, 2010

KEMBALI KE RUMAH..!!

akhirnya aku kembali ke rumah ku..
hahaha..
da lme xbalek..gile rindu mak aku.. xD
(at least aku jujur!!)
bnd 1st aku wat mse smpai umah aku adalah MAKAN..!!
hee..3mggu xmkan msakan mak aku..
rindu bangat lorh..aku mkan smpai nk muntah..
gelojoh! =P
haha..
mse aku alek 2 sume da tdo lak..
aku ingat aku alek 2 ad r kompang ker,party ker..
yelarh..balek pkol 2a.m..sume tido r..
takot kne bebel nye psal..hahaha..
tp kne gak esk pgi 2..tp mcm biase r..aku wat xdgr n smbung tdo..
haha..xbaik menjawab..so aku xjwab..tp aku tdo..hee..
xsalah rite..hee..
mlam 2 aku xtdo sbb nk lpaskan rindu kt sume brg aku kt dlam umah aku..
haha..im crazy..so WHAT..??!!!
hee..
ayat yg paling sakit ati aku dgr "ingat da lupe jalan balek umah" dari mak aku..
hahaha..nk wat cmner..diam je r..
xbalek kne membebel..balek pon kne membebel..
adehhh.....
dgr je r..ayat2 perli dari mak aku 2 aku da biase dgr..
xmkan dalam pon..haha..
aku xbalek setahun baru tau.. xD
im sorry mom..ad kje larh..2 psal r xbalek..hee..
t org bg r adiah kete kt mak..(sibok tnye aku bile dier leh dpt kete..adooi..!)
T_T
aku pon xstabil lg..cmne nk bg..aku mntak kawen baru tau..
hahaha..kawen lmbat lg oh....
single is better rite now..
aku lebih selesa berjalan seorang diri..
hee..
so pasni xtau nk kuar bpe lme lak..
hahaha..
rse da xkuar da kot..hee..xsanggup.....hee..

=)

I LOVE U MOM..!!

No comments: