...

Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya..!

Salam..
ehem2..
hye..dimalam yg indah ini..saya ini mengucapkan Selamat Hari Raya Kepada muslimin n muslimat..
serta rakan taulat yg berkunjung ke 'rumah' saya ini..hee..
terharu r jgakk..
ad gakk org singgah..
so..
SELAMAT HARI RAYA..!

saya ingin meminta maaf andai ada tersilap kata(mmg ad pon),tersiku muka secara xsengaja,
terkurang ajar,terpukul kt mana2, dan seangkatan maksud yg mmpunyai imbuhan 'ter'..
eh..nickname saya TER..hahaha..
saya hulur 10jari(alhamdulillah..msih ad 10 jari..) memohon seribu keampunan kepada kalian semua..
semoga dosa saya kpada anda sume dimaafkan di Aidilfitri ini..hee..
jemput r datg umah..HAHA..
tp sila bwak kuih raya & duit raye sndiri..
hahaha..

so..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..!
MAAF ZAHIR DAN BATIN..
dari Fahmi a.k.a Ter & Keluarga..
=D

No comments: