...

Wednesday, September 15, 2010

Raya Aku Tak Best Mcm Raye Korg!

yup2..
raye aku xbest mcm raye korg tahun ni..
raye pertama aku dibazirkan hnya dduk dirumah saje..
hahaha..
bosan kan..?

tp mlm raye aku  aju telah berkeliaran smpai pkol 3a.m..
HAHA..
ktorg cari lemang r..
pastu cari burger..hee..
giler susah nk cari!
burger r susah nk cari..
papetah..
slpas hampa mendapatkan burger mlm raye 2..
ktorg pon mmbatalkan niat nk beli lmang..
ktorg ckap "mlm raye x best klau xder burger"..
HAHAHA..
so ktorg g lpak mamak bantai roti canai+roti planta+murtabak+roti sardin..
HAHA..muak dan buncit mlam 2 ktorg..

then balek 2 bantai jamming lgu raye..haha..da nk cerah baru nk balek..
balek 2 ber fesbuk plakk..
haha..berpantun dua kerat kt fesbukk..hee..
pocah perut den..
lyan pantun dua kerat smpai r pgi raye..
pas solat raye fmily aku trus cabut balek kg..
tinggal aku seorang diri di KL yg kosong ini..HAHAHA..
disebabkan aku ngan aju kekurangan tido..
so ktorg pon mngeluarkan idea2 yg pelik..
bergerak ke pavi..!
haha..
best dow..!
sume bgsa cina,india n tourism..
xde pon melayu..
so ktorg2 je r yg pkai bju raye..
hahaha..
ktorg menjadi perhatian kt pavi..
ye r..
pgi2 raye kt pavi apekejadah nye..
hee..
jalan2..lpak baskin robin sebentar..
then survey handphone aku..
weeee!
pastu balek..

then..aku kembali bosan sbb aju da g keje..
-.-''

raye ni mmg xbest!!

nmpak x ad kucing blakng 2..?
hee..itulah CICI sy..! =D

jiran ku yg under age..HAHA..
dipakse teman aku..weee!
thanks alot Farhan!

kami suda kebosanan..!




p/s : Selamat Hari Raye Maaf Zahir Batin kpda sape2 yg bace ni..
haha..
maaf salah silap sy..jemput dtg umah..
tp sila bwak kuih raye+duit raye sndiri yaa..? 

xD

No comments: