...

Wednesday, March 17, 2010

mse utk membawa diri..

almost sebulan aku mnghilangkan diri..
bkan dgn kwan2 je..
tp dgan fmily skali..
aku mmbawa diri bkn sbb ad msalah ngan fmily..
kwan2 pon bkan..
tp..
aku ad msalah ngan diri aku sndri..
bila bersendiri, aku rse kurg mnyusahkan org skeliling aku..
tp slpas hmpir sbulan aku hilang..aku tersedar..
aku dah mnyusahkan seseorg..
aku silap....
hmpir sbulan mncari ketenangan..
tenangkah aku..??
hnye aku yg rse..
aku bkan lari dari msalah..
 malah, aku dpat mnyelesaikan bbrapa msalah..
tp aku silap..silap sama skali..
mnyepi tiba2..mmbuatkan aku hmpir khilangan kwan baik aku..
xpernah terlintas difikiran aku nk sakitkan ati dier..
rse bersalah..mmbuat aku termenung..
sedih atas ksilapan aku buat..
MAAF..
perkataan itu sja yg mmpu aku luahkan..
hnya skadar perkataan..
aku xmmpu buat ape2 utk mnebus sume ksilapan aku..
hnya ucapan MAAF..
aku sedar sume ksilapan aku..
terserah..aku trima ape jua kputusanmu..
aku sedar aku bkanlah seorang kwan yg baik..
n "i told u already...
im not ur the best bff..
xlayak pon..
n IM SORRY.....!"
i just need a time..
terlalu byk dugaan dberi olehNYA..
aku reda..trima semua dugaan yg diberi..
kni aku rse lebih slesa jka aku mnyendiri..
mse yg ssuai utk mmbawa dri...
=')

No comments: